Blog Viewer

The IDC & Sage Executive Team Round-table

  

WhatsApp_Image_2018-03-21_.jpeg


انتهت يوم الأربعاء في تاريخ 21/03/2018 أعمال منتدى ( IDC & Sage ) للمسؤولين التنفيذيين وكانت دائرة النقاش حول بناء إطار للتعاون بين المسؤولين الماليين ومسؤولي تقنية المعلومات في عصر الارتباك الرقمي.

 

وكان لجمعية المحاسبين الإداريين فرع الرياض حضور ودور رئيسي في مناقشة أعمال في هذا المنتدى حيث تحدث رئيس مجلس الادارة الأستاذ/ حسن الباحص حول أهمية وأثر التقنيات الرقمية بين الادارات ذات العلاقة وتطرق في حديثه إلى ضرورة بناء نماذج تشغيل جديدة تخدم الطرفين من حيث تحليل البيانات التي تفيدهم في اتخاذ القرار.

حضر أعمال هذا المنتدى نخبة من رجال الأعمال والمدراء التنفيذيين والمدراء الماليين ومدراء تقنية المعلومات لكبرى الشركات في المملكة العربية السعودية.




The IDC & Sage Executive Team round-table discussion for The building a framework for CFO - CIO collaboration in an era of  digital disruption was ended on Wednesday, 21st March 2018.

Mr. Hassan Al-Bahes, Chairman of the Board of Directors for IMA Riyadh Chapter spoke about the importance and impact of digital technologies among the relevant departments. He spoke about the need to build new operating models that serve both parties in terms of analysis of data that helps them in decision making.


The forum was attended by business, CEO`s, CFO`s, CIO`s & executives for the biggest companies in the Kingdom of Saudi Arabia.


WhatsApp_Image_2018-03-21_at_9_03_40_PM.jpeg



WhatsApp_Image_2018-03-21_at_11_55_13_AM.jpeg

0 comments
11 views

Permalink

Tag